BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 7, 2011

GADIS KHAYALAN (zura)

Bercerite tentag gadis khayalan nie la kan adelah dri imaginasi ku yang mungkin aku x kenal sama sekali...Idea nie bermula dari teman lelaki ku (Abi Nubli) die mencerite an seorang gadis yang dikatakan nurse yang serbe kekurang..hihi maen tibai je nie..Dari ceritanya Zura seorang jururawat yang menaiki teksi untuk pergi ke kerja..seorang yang peramah terhadap sume orang termasuk la teman lelaki ku..hahaha ^_^ ..

Dari imaginasi ku, Zura seorang yang berkulit kuning langsat,tinggi,cantik bentuk badanya,dan seorang yang sangat diminati orang..(senang cite sedap mate memandang)..

Dan tiap kali aku menelefon BF ku,kitorang selalu gaduh manje dengan mengkaitkn Zura dalam perbualan yg mungkin kadangkala membuat ku cembura..hihi..(walaupun die x wujud tapi cemburu tetap ade)hihiihi...cemburu tandanya sayang..*_*. aku sendiri pon x thu nape aku selalu sangat kaitkan pompuan nie...mgkin naluri ku berkata die wujud...hurrmmm entah la...!!!kalu betul la die wujud leh jugak aku wat 1 cite tok die...x pon wat Novel tentang die...Wah ..wah.. pas nie glamor la die..

Klau die betul2 wujud susah gak aku, sebab nti betul2 la BF aku suke die...uuhh...uuhhh... sungguh giler kisah nie..xpasal la aq yang keseorangan nanti..sungguh tidak kujangka..hihiihi (ayat sastera kluar dah)...kikiikii :)

Mungkin ramai yang tertanya2 nape aku nk wat cite dongeng nie...

sebabnye......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Aku memang dah xde cite..tu pasal la,cite pasal budak pompuan nie pon aku update jew...
hahahahahahahahahaha....

No comments:

Post a Comment